Indien je niet tevreden bent met de behandeling hoor ik het graag van u. Misschien komen we er dan samen goed uit.

Ik ben aangesloten bij de organisatie AVIG (Artsen Vereniging voor Integrale Geneeskunde). Neem bij een klacht contact op met deze organisatie via de website: https://avig.nl/ik-ben-patient/faq/?highlight=klacht

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn arts?

Tijdens een consult of gedurende een behandeling door uw arts kunnen misverstanden ontstaan. U voelt zich niet correct behandeld of bent ontevreden.

Het is natuurlijk het beste dat u dit direct bespreekt met uw behandelaar en samen naar een oplossing zoekt.

Dit kan voldoende zijn om samen in vertrouwen verder te gaan.

Komt u er op deze wijze niet niet uit dan kunt u ook bellen of mailen naar het AVIG secretariaat om nog andere opties te bespreken. Telefoonnummer 0614805117 of mailen naar info@avig.nl

Uw klacht kan dan in behandeling worden genomen door een klachtenfunctionaris van de AVIG.

De AVIG is aangesloten bij de landelijke Geschillencommissie: Stichting Geschilleninstantie Complementaire/Integrale Geneeskunde. Informatie kunt u vinden op  http://www.sgcig.nl